Veckan som gick . .




 . . . började med att jag hittade en läkare som var villig att remissa mig till röntgen! Den 4 e maj blir det MR på U.S!  Lyckan var total och firades med shopping!

Sjukgymnasten blev även lättad, och vi kom fram till att jag skall fortsätta på det träningsprogram jag har framöver i sommar också. Ingen förändring där alltså. . hoppas frågetecknen kan rätas ut så snart som möjligt.

Skolan rullade på, inser att tiden är knapp och om jag ska lyckas så e det stenhård planering nu för att hinna . . och det vill man ju!

Dock blev det jobb, jobb i helgen, ska inte jobba så mkt framöver känner jag, nu får ja vänta tills jag har "sommarlov" Mkt nytt folk. Ekbacken ska flytta över sitt administrativa nu också. (!)

Veckans höjdar program handlade om en rasist- raggare som hjälpte utlänningar i det utdöende brukssamhället Munkfors, riktigt bra dokumentär, höga förväntningar på kommande program denna vecka minst sagt! Go Josefsson!
För den som missade premiären finns den här !

Såg även filmen jag fått av K på datorn, "jag e inte bitter" dessvärre hade ja sett många av klippen, men vad gör det?! Robert Gustavsson är i en klass för sig, alltid.


Kärlek!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0