Estocolmo . .



På fredagen gick jag bokstavligt talat in i Karin (som tagit sig hela vägen från "sveriges framsida" Göteborg  . . bra där  ! ) och Carolina på stationen i Sthlm! En tur till Mosebacke och Högbergs blev det. Lördagen shopping Zara, Mango, NK details där vi stötte ihop med idol Agnes och Ola .  . På kvällen Djurgården, picknick med en massa folk, fotboll och lite gymnastik :) -  söder och sen hem till Carolina, existensiella frågor under stjärn(?)klar himmel. Söndag shopping och glass från Yoghurtshopen i Kungsträdgården . .

En super trevlig helg med las chicas, gracias

 mitt konto mår inte lika bra som jag dock , men det blir det snart ändring på !

72253-49 Djurgården

 72253-52   72253-50  Gympa mitt i natten!

72253-47  Karin och jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0