fortsätter på temat spring





Jag kom i mål! .. ingen höjdar tid,  dryga 5 minuter sämre än pers, men det va ju trots allt ett lite längre blodomlopp i år!

 Gårdagen bjöd på kanonväder, ett fint lopp! dock väldigt trångt i starten, de gällde att ha koll på vart man satte ner fötterna. Loppet kändes väldigt bra faktiskt, trots att jag missade uppvärmningen, eftersom mina jobbarkompisar anmält mig till "promenadklass" så jag fick springa till startlinjen, men jag kom precis i tid innan pistolskottet ekade!

Är det bara jag som hör i syne eller ropar mitt namn när jag går i mål precis i slutet av videoklippet ?!

från corren

Såg en hel del kändisar, "Matsa" från träslöjden i mellanstadiet, dirigent Veronica "spela som ni skulle spela för Kungen", o det roligaste av allt kanske "Sniffi". Hon betade i neongrön tröja på gräsplanen, efter väl genomfört lopp liksom många andra komvux-lärare.

Vilken folkfest!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0