Monday



 

Morgonen började i bassängen, 24 grader o skrikade sommarlovs firande barn, vissa dagar öppnar Tinnis (kloaken mitt i stan) 07:00 andra 10:00, jag kommer  numer se till o va där de dagar de öppnar 07:00 . . mkt lugnare. Bytte några ord med  < Mr simhall > Per-Inge heter han va?! . många år sen sist man satt där på det kalla kakaelgolvet o lyssnade på hans förmaningar! men han verka ju va snäll trots allt .

Gick in till MakeUp store, köpte ett nytt lipgloss, faktiskt ett av det första jag e nöjd med, en favvo! <Instant Lip plumper> Kom hem med lite mer grejjor så det va bara skaffa V.I.P 10 % off! . . härligt!

Jag snackade med en av mina grannar idag, tanten med golvtrasan till vovve (jaa en såndär med lite glansigt långt hår ,mittbena över ryggen och röd rosett i huvudet. )

Så nu har jag lärt känna 2 av tanterna ( i kategorin "vi har koll på alla OCH deras liv o har bott här i 40 år")
sen har vi securitasgrabbarna precis bredvid, de e ju inte här så ofta så det e lugnt.

sen har vi en familj över mig, som var snälla i lördags o lånade ut tändstickor till oss så vi kunde grilla =) Lotta Lydia, Viktor och Dan var här på en riktig nostalgikväll!

Balkongen e super, det tyckte Tessan med, så imorn e det vi som har spelkväll! Personligaste  inbjudningskorten gjorde vi förstås själva, och gick ut till brevlådor med!

Kommentarer
Postat av: M

Du vet att Mr Simhall är gay va? =)
Hade man väl aldrig kunnat gissa...

2006-06-19 @ 18:11:28
Postat av: Tilla

Ahh hur vet du det? Fast det förvånar mig inte alltför mkt ändå på något sätt . .

2006-06-20 @ 13:27:30
Postat av: M

En tjej på jobbet är gift med någon form av släkting till honom - hon släppte bomben förra hösten =)
12 dagar kvar!!!

2006-06-26 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0