- s p r i n g !







Gick ut för att gå o hamnade på Ikea, där Alfhild som han tydligen hette följde med hem. Han ska dock skänkas bort till behövande imorgon (Mors dag). Carro ringde och det blev en spontan fika, äppelpaj. Hon visade hemsidan som hon bygger upp inför olika jobbansökningar. Tänk om man kunde rita såhär!

carolines


Veckan som kommer ska jag till sjukgymnasten, träna, kroppsbehandling på Fame ( 3 :e gången gillt, blir jag inte nöjd denna behandling kommer jag bojkotta dem för all framtid. .) tvätta, flyttstäda, skriva klart och redovisa ett arbete, fixa uppvärmingsprogram och musik +  funktionära på Axa tävlingen, springa blodomloppet, flytta, och hinna med kommunalarens V.I.P. på intersport (en rejält nedsatt sport bh från Casall som lockar :),skaffa telefon och bredband (telia here I come again) adressända, samt ordna inför Sommarfesten med Rotaract, jag är dukningsansvarig så det blir till att fara ut till Vansito o shoppa loss på diverse, för på lördag blire fest på en innergård i Vasastan!



Nu film o micropop!


T



Kommentarer
Postat av: Patrik A

Hej där Matilda.

Har lyckats smyga in på din bloggsida =)

Jag var också på IKEA igår, men vi råkade visst missa varandra ;)

Näe måste sova nu så jag orkar skriva klart min b-uppsats imorgon.

kramar patrik

2006-05-28 @ 23:49:12
Postat av: Matilda

Det är fler än du som smygit sig in, kul att du lämna ut dig iaf o skrev en kommentar :) . Hoppas uppsatsen blev bra sen! skönt med somamrlov! (?) Vi ses!

2006-05-31 @ 19:54:32
URL: http://tilla.webblogg.se
Postat av: Patrik A

Inte riktigt sommarlov än tyvärr =( har en opponering kvar att göra på onsdag, men sedan är det sommarlov läääääänge ;)

2006-06-01 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0