stöld

Idag är jag inte glad. När jag skulle åka o skriva ett prov imorse upptäckte jag att jag inte längre har en cykel. precis. stulen precis utanför porten. Försökte att inte grubbla för mycket under provet . . men man blir både arg och ledsen o frustrerad. .  har nu letat lite i omgivningarna. de "bästa" tipset är tydligen att leta vid stationen samt vid universitetet.  Cykeln har ingraverat mitt namn o pers nr relativt stort på cykel"stången" man ser det alltså lätt . .  kul att cykla omkring o se det? Har iaf anmält det till polisen, blir väl till att gå på någon "visning" där framöver.

Nu ska jag laga lite mat sen redovisning om dialekter, såg verkligen fram emot det men nu känns allt . . .så nedstämt .


Till.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Stackars vännen! Sånt där blir man så arg av. Hoppas du hittar den! Själv liger jag här i min säng med foten i högläge och väntar på att bli bättre. Har legat här sen i söndags och ingen har hälsat på :( Hörs snart! Puss

2006-11-08 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0