g l a d p å s k

sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Veckan har varit lugn, i måndags var Rotaract på länsmuséet, guidning. Vilket var lite kul för det var tredje gången jag var där på ca 1 mån. Jag kan snart bedriva egna rundor där och berätta om koderna i konsten :)  . .det e kul när man ser konst på ett annat sätt!  Visningar är nästan ett måste om man inte läst på för att det ska vara kul har jag insett!

Har förodlat idag på balkongen, tänkte lyckas med tomaterna i år - nu vet jag!
Igår va C här från skolan, åt sparris & färskpotatissallad. Jordgubbar, sura eftersom de inte var svenska. Men sura jordgubbar - I like! Var trevligt, blev en massa tjejsnack och insider.

Imorgon ska jag åka "hem"  ev. ska vi på utflykt, ormexpo har tydligen kommit fram som förslag, vilket jag kommer rösta ner stenhårt . . ?
öppnade en bok för ett tag sen med en bild på något som jag tyckte liknade en orm. Ilande panik i hela kroppen och susningar i öronen . .
Bildtext: "För en person med ormfobi kan denna bild på utspilld asfalt vara kusligt ångestväckande"
 . . jaaaoo hjärtat i halsgropen och jag inser att ormexpo egentligen vore det ultimata . . hum .


Glad Påsk!


72253-198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0