helgen . .

Började med att Karin och Rickard mötte upp mig vid stationen i Göteborg. Vi fick mellan landa på R s jobb och sedan satt  jag och Karin på Avenyn o fikade. Massor med folk och riktig sommar feeling! På kvällen var det bord bokat på Göta´s där vi mötte upp fler av R s kompisar. Det visade sig att K kände den ena flickvännen som var med eftersom de pluggat ihop på Handels innan hon for till Madrid!

 

På lördagen fixade jag och en annan rotaractare vid namn Sara i Rs trädgård. På eftermiddagen kom ett gäng dit o vi grillade! Jag grillade marshizar såklart och alla fick varsitt spett, sen fick jag rengöra grillen :)

 

Staden visade sig nästintill  från sin bästa sida på söndagen då jag och R var ute i skärgården, så nu har jag sett "dans på Brännö-bryggan" :)

 

På efm gick jag på stan, eftersom jag inte varit särskilt mkt i Göteborg var detta minst sagt intressant . .

 Gick nästan praktiskt taget in i en Uppsala-tjej som bodde hos mig för några veckor sedan när vi hade RIS konferensen här i Linköping. Hon var nere i Göteborg på möhippa. Det kändes ju lite konstigt att träffa ngn sådär när man minst förväntade sig det!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0