vårtecken

Snart sopas förhoppningsvis gruset bort och man kan ut åka inlines! Funderar på att införskaffa mig ett par nya Salomon, jag stod i valet och kvalet mellan K2 och Salomon när jag skaffade mina gamla inlines, och jag har aldrig ångrat valet, men nu har jag ju hittat ett par Salomon som är nedsatta och som verkar bra (dock är designen sädär tycker jag . .)

Hoppas kunna glida runt i sommar en hel del!

 siam aqua 9.0

  Glidare  från i somras när pappa jag och bror var ute och åkte . .

  SÄLJES! . . mina K2 Lady softboot abec. 5


Kommentarer
Postat av: Muu

Åh! Jag vill följa med! Har ingen att åka med och det är ju så trist att köra själv hela tiden =(

2007-04-18 @ 06:57:26
Postat av: T

Jag har nya inlines nu! Säg till så kan vi ta ett "åk" bort mot Ljungsbro e bra ju, och den backen gillar vi ju! :) kram!

2007-04-19 @ 17:56:37
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0