Bra där!

image294 image292


Bilder från igår, då vi eg skulle åkt och fiskat/grillat. Killarna skötte matlagningen eftersom jag var så trött efter jobb! Shyrre! Supergod mat på balkongen och skratt :)

(lägenheten är lite kal då jag börjat plocka - utflytt om 1 ½ vecka)

Igår vann jag köstriden på en studentetta via Stockholms studentbostäder! Lägenheten ligger vid Sickla/Hammarby sjöstad, nära söder och eg. på "fel" sida av Karolinska, men det är en egen ;)

image295



Veckan som kommer: AU skolidrotten. Åka till Sthlm för kontraktskrivning och möta upp bror. Jobbar sista veckan!

Nu: Vila & back to work!

Kommentarer
Postat av: jois

ser roligt ut ut

2007-08-13 @ 21:36:20
Postat av: T

mmm . . roligare än att tappa bort sin mobil i storskogen . . Tack!!

2007-08-13 @ 22:00:41
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: Em

Har du oxå spelat tvärflöjt? Det var visserligen ganska länge sedan jag spelade....men det var på Musikskolan och jag tror att min lärare heter Margareta eller något sånt. =)

2007-08-14 @ 09:41:34
Postat av: T

Ah precis, det är därifrån jag känner igen dig tror jag. Spelade också för Margareta. Kortklippt med intresse för bilar & hundar . . ?

2007-08-14 @ 22:47:28
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0