på plats!

SUPERtrött efter jobbig bussfärd (överfull buss) och nästan en timmes försening. Jag började förstå varför jag alltid annars åkt tåg! Lyckades iaf catcha upp personen som jag skulle köpa min första stud litt-bok av.

Sen blev det taxi till bror & Thessa från Cityterminalen. Har vart en sväng på ICA och lyckats få tag i SL kort och matsäck till imorgon. Nu ska jag sova! Imorgon kl. 10 är det upprop. Bussen går direkt från universitetet här till KI. Super bien, sen ska jag bara hitta där . . I´ll make it!!

Efter registrering åker vi till Barnens Ö för "studentaktivitetet" och övernattning. Lite nervöst, men jag är så exited!!!

So long!

 Tilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0