skolidrott . .

Efter en kort arbetsdag mötte jag upp sekr. i ÖSIF. Spontanpresent - Hon hade köpt en fin penna med mitt namn på . . sweet. Vi åkte sen till AU mötet. Pratade om framtiden, utbildning och kurser, mina möjligheter att vara med. Spånade på att göra ett liknande läger likt det i Idre till sommaren 08!

Ordf. pratade även om det sk. nya IDROTTSLYFTET fd. Handslaget som regeringen ger 500 milj. kr för att utveckla barn och ungdomsidrott.
En grupp bestående av 4 personer i svensk skolidrott ska fördela dessa 2 miljoner som går till skolidrotten - bidragspengar. Släpte då nyheten att JAG är en av dem! Har blivit tillfrågad från Svenska och tackat ja! Mötena lär blir till största del i Sthlm och vi kommer helt enkelt handlägga och sätta upp kriterier för bidragsansökningar.

Nu: sova! Imorgon bitti åker jag upp till Sthlm! Skriva kontraktet på SSSB s kontor och sen på sightseeing :)

Take Care (I mean for a while) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0