sunshine.

Efter lite info i skolan gick jag till St Eriksplan och tog tunnelbanan till Hötorget, gick en sväng på stan och passade på att smyga in och hälsa på Caroline i Marco Polo-butiken!

Hon var stressad, så vi han bara byta några ord, men ikväll ska vi på danspass på F&S i Skanstull!
Efter min lilla get-lost-and-learn-how-to-find-tripp åkte jag till universitetet och mötte upp Carolina en snabbis. Satt i solen och pratade en stund.

Sedan var det lite höjdhopp som Tessan och jag halvtittade på från Osaka . .

Imorgon har vi rundvandring i KI s bibliotek, och data intro. Idag fick vi även kvittera ut boken som vi ska använda under första kursen. Den fanns i klassuppsättning. Jag köpte den i söndags. Bra där . . Men som vi sägert, det är en investering för framtiden. Det här betyder inte att man inte ska planera i förväg! :)

Nu vila & kvällis. Fiskbullar I like!

UPDATE: När jag stod i kassan på Friskis inser jag att jag känner receptionisten jag pratar med! Frågade vad hon hette och jaa det var min ROOMIE Malin från språkresan i England för SJU år sedan! GALET! Hon tyckte också att det var lite märkligt eftersom hon hade tänkt på mig häromdan! Vi skulle ses någon dag framöver, lite att catcha upp där! Vi brevväxlande en kort period efter språkresan som förövrigt var helt galen i sig . . men det är en annan historia :) 

Danspasset var inte lika skoj som ett medelpass men det var ändå roligt! Street, jazz och lite allt möjligt. Caroline tyckte att vi skulle gå på Ki/balans tillsammans. Hon har nog inte läst det hääär  . .

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: anna

schysst, vem har gjort låten?

2007-08-30 @ 10:56:52
URL: http://porsfyr.bilddagboken.se
Postat av: T

Jason Mraz tror jag va?

2007-08-30 @ 21:00:45
URL: http://tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0