Tilla tipsar: Crosstraining till billig penning!

I F&S träningsnyheter för hösten finns bl.a Crosstraining! Ett pass i skog och mark med "naturliga" hinder såsom backar, stockar m.m. Verkar super skoj, och här i Linköping krävs bara att du har medlemskap (100 kr/år) för att få vara med. I sthlm krävs ett  sk. "Träna ute-kort" plus medlemsavgift, eller vanligt jympakort. Kan tänka mig att man här i Lkpg kommer hålla till vid Tinnerö (utgår från Kanonhuset)

Det roliga var att jag tänkte på det där häromdagen, för måånga år sedan i LGIF hade vi lite sånt där. Vi var ute o sprang runt, hoppade över varandra, tappor, löpning i backe, drog ner varandra under vattnet. Intensiteten då var lite för hög för en 14 och 13 åring, vi höll helt enkelt på att spy när vi änligen ramlade in över murarna på Folkungavallen . . men det är bra, varierad träning, men tanken som slog mig var att man går knappast ut och gör en sådan träningsform själv, men det löste sig ju ;)

72253-291

Bild: F&S Linköping

 

Kommentarer
Postat av: Muu

Fasicken så skoj det där lät! Det skulle jag kunna tänka mig att vara med på ju =)
Vet du hur ofta det kommer att vara pass, eller hur många som kan vara med på ett?
Hur har det gått med lägenhetsjakten?
Kram!

2007-08-08 @ 11:55:11
Postat av: T

Det kommer vara en gång i veckan vad jag förstår, onsdagar, vet inte men jag tror inte det kör igång ännu på två veckor (tänkte jag skulle testa) Platser vet jag inte, men det lär ju inte bli fullt på samma sätt som de andra passen, vet inte om det finns ngn begränsning! Om det är ledaen på bilden så är han jätte bra iaf! Raportera om du går sen! lÄgenhetsjakten får du uppd. här ovan :) Kram!

2007-08-08 @ 14:11:43
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0