Morgonstund!

Vaknade kl. 07.04 pigg som en mört (!) fastän jag lackade paket och fixade sen sent igår. Nu är det Carolas julskiva som spelas medan jag fixar min rosa postit lapp för idag, på den står: träning, skicka mejl till Sthlms studentbostäder, försöka gå på Elisabeth Ohlsson Wallins utställning "In hate we trust" på länsmuséet i Dieselverkstan. Ska även försöka  skriva ett  "julbrev" eller två!

Inte missa fd "uteliggaren" som skrapar miljontriss i nyhetsmorgon efter 11.00!
Sen kan man alltid fortsätta titta på 4 an om man missade Bonde söker i ons & tors. Här kommer ett klipp med  Bonden Fredrik . . jag väljer att döpa det till "Man kan ju iaf alltid försöka lura sig själv"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0