söndag på språng!

Mess av en Carolina som befann sig på roadtrip längs sydsverige och på stopp i Linköping. "Rodis grill" hette tydligen stället värt att besöka om man inte vart i staden tidigare . .haha . .  googlade upp det, och det verkar ligga i Skägget? Nån som vet? Enligt utsagor låg stället "nära centralen"  . . jaa allt är ju relativt som dom säger!

Matlådan är fixad, nu väntar TV och så hoppas jag på att somna tidigare än 02.00 (jag hade vänt på dygnet och "förberett utgång" nu i helgen - men blev sjuk).
 
Imorgon börjar kursen "Kvantitativa metoder". Den sträcker sig till i mitten på Januari, vi kommer ha ett projektarbete (utföra en kvantitativ studie ) samt en hemtenta över jul och nyår. Skål och hej, jag kommer satsa på att fixa så mkt som möjligt innan dess. Kommer förmodligen åka till Linköping runt den 21:e dec. Har lämnat in lite jobbtider med som jag önskar . . vi får se!

"Nu kommer Söndagsångesten smygande lite tidigare än vanligt"  Axelina om att "Ensam mamma söker" har slutat för säsongen.

Kommentarer
Postat av: Ante

Rodis grill ligger i de relativt nybyggda husen precis vid stationen. Alltså vid bantorget. Snabbt och gott-kedjan tillhör de.

2007-12-03 @ 12:37:49
Postat av: T

Ante: Där ser man . . är det bra då?

2007-12-03 @ 17:32:40
Postat av: Patrik A

skägget och stationen är ju inte direkt bredvid varandra :P

2007-12-05 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0