Sony Ericsson w910i

Nu har jag haft min nya mobil ett tag, och jag kan ju inte säga att jag riktigt hunnit bli ett fan av den ännu . .

- burkigt/dovt ljud! Jag har faktiskt svårt att höra och bli hörd om jag inte har handsfree. Detta måste kollas upp  med Sony center här i Sickla.

Jag tror batteriet har "normal" livslängd men det känns som jag laddar det ofta, men iofs lyssnar jag på radio/mp3 ca 2 timmar om dagen, och det är ju bra tidsfördriv på buss/tåg!

Hur shakekontrollen fungerar har jag inte utforskat ännu, men ibland kan jag skaka lite på den om någon spanar in den :) bara för att . . ;)

 - och nej jag fick inte "the golden ticket" till konserten . .

image375

Kommentarer
Postat av: Patrik A

burkigt/dovt ljud

2007-12-03 @ 13:47:21
Postat av: T

har du den också?

2007-12-03 @ 14:54:30
Postat av: Patrik A

bah mitt inlägg blev visst inte helt.....vad jag skrev var att 99 % av Sony Ericssons mobiler har burkigt/dovt ljud mestadels

2007-12-03 @ 23:12:51
Postat av: jois

Hallå dom har det bästa ljudet ever!!:P kul att du kommer till linköping tillda då kaske vi ses!:P

2007-12-07 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0