frukost?

Idag kom mitt buzzadorpaket med Nya Kellogg´s Special K Active, som jag blivit utvald att testa och bjuda mina vänner på! Jag har några veckor på mig att sammanställa synpunkterna och sedan rapportera in dem. Redan imorn ska jag dela ut till lite folk tänkte jag! Har inte testat dem ännu, men imorgon kommer jag byta ut min frukost som faktiskt de senaste dagarna bestått av GRÖT. Jag "övar", men lite omväxling med Special K blir bra!

Läs om mitt första paket häär och hur du själv kan få testa nya produkter gratis!


Kommentarer
Postat av: Em

Roligt att få prova en massa nya saker.... =)

2007-01-30 @ 21:52:39
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jepp lite kul :) fick reda precis nyss på att jag ska få testa en ny juice snart. Coca-cola som lanserar minute maid juice :) Har ni fått ngt förresten?

2007-01-31 @ 07:30:35
Postat av: Emelie

Nej!
Nu ahr vi båda varit med ganska länge men inte fått något alls! =(

2007-02-02 @ 10:11:12
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0