Linedance!

Bilder från förra helgen:

image277
Linedance performance -  summertour 07

image280
synkroniserade som få ;)

image281
Nervositeten släpper ;)

Har tagit ledigt idag för att fixa! Planen är:

frukost
mejla, ringa angående bostad, även mejla ang. min lägenhet (förvånad över att folk lagt till mig på MSN, ringt & ringt fastän jag enbart givit ut min förnamn. Den person som är mest på hör man i stort av varje dag, du läser säkert här också ;) Tips som leder till lägenhetskontrakt för min del slår fortfarande högst
skriva lista på vad man kan fixa för maträtter av de frys- konserv- och  torrvaror man har hemma!
lyssna på p1 sommar med Mia Törnblom
ev boka buss/tåg, handla

Härlig regn-måndag till detta gör mig inget :)

Tilda ♥


uppdatering:  Någon som känner ngn som vill bo här & kan tipsa om en lägenhet i Sthlm så är det bara att säga till!

image283




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0