Ordning & reda (pengar på fredag!)

image286


Gårdagens fynd!  Brevpappren kostar bara 3 kr st (sommarrea)! Kul att få istället för tråkmail :) suddiset ska inte öppnas förrens Universitetets dörrar gör det! Vilken morot!

Dagens idag

Meddelade min nya hyresgäst  för henne lyckligt besked. Hon ska plugga till läkare på HU så det blir kanonläge för henne!! Känns jätte bra. Har vart mkt att styra med men vi är både på det klara med hemförsäkring, TV licensen, betalning i förskott, skiljeanmälan, bredband osv . . . . SKÖNT!
Lämnade in min ansökan om studier och den nya hyresgästens namn till Stångis. Var på bibblan, köpte juice och laddade för att reklamera med MP4 som slutade fungera för ett tag sen . . utan kvitto o allt  . . men tillslut fick jag kontanter i handen!  Sen jobba 

 NU: meddela de som inte fick min lägenhet neg besked och kvällens te såklart!

image287



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0