regn & rusk

Har precis gått en sväng runt stångis med Malie, sen försökte vi förgäves få tag i 7 st torkade limefrukter men det gick mindre bra. Jag ska ha dem i en maträtt som jag tänkte bjuda pappa på som är hemma och är sjuk . . medan mamma o bror är på SPA lyx i Estland hela veckan! Jag är INTE avundsjuk alls :)

Ikväll är det Allsång. Jag kommer nog inte åka upp och titta i år som föregående år! Allt har blivit så "hypat" och man ser faktiskt bäst från TV n!

Nu omelett med ost, babyspenat och bacon i!

image256

Bror & Signe förra året i väntan på Allsång på Skansen! Vi kom dit vid 15-tiden . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst,
vi har det toppen vi hinner knappt med alla behandlingar.
Vi müste ju dela pü pappas 14 behandlingar.
Idag har vi klippt oss( Axels kosta 90 kr,
Jag har tagit en ansiktsbehandling plus
massage a 360kr 90 min hälften av vad det kostar hemma.
Puss och kram Mamma och Axel

2007-06-26 @ 18:58:10
Postat av: T

gaaah! så nu har ni 3 behandlingar per dag var?! OMG! p.s mascaratips: Diorshow, om den inte finns Lancome hypnose! d.s

2007-06-26 @ 19:23:01
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0