back to the 90 ´s . .

Igår åkte jag ut till OAKISLET för samåkning. Blev en guidning i mina gamla domäner. Ekholmsgården eller "gårn" var riktigt fin! Annat från baracken vi fick trängas i då de byggde upp hallen/gården efter branden! I cafeterian hängde några kort från min tid!! Rille och Koffe i sin champion-tröja på fest!

72253-216

Väl i Åtvid var det styrelsemöte & årlig halvseriös tävling, jag tog hem ett par finfina CAT strumpor i strl 45 så jag var lycklig! I år gick tävlingen ut på att översätta samhällen och stadsdelar runt Linköping från engelska till svenska!
Bra material där att så jag avslöjar inte allför många! Vilka är följande platser?

weak

caremountin

grease

spoon

newwedge
     


I beg your pardon-town <--- been there, done that  . .

Packa, fixa och promma nu ikväll! Imorgon bitti åker jag upp till Sthlm för att möta upp skolidrottsfolk på Hotel Continental . . sen ska vi vidare med Viking Line till Helsinki!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0