recovery

 

Följde med J till stallet  och  sen filmmys hemma hos mig! Nu är jag TRÖTT. Lyssnar på regnet och J skriver av mitt cookierecept!

Bakade som en tok igår!! så idag va jag alldeles yr, vilket Tessans pojkvän fick uppleva! :) Stod säkert o pratade i flera minuter med han o jag inser att jag trodde han var ngn annan!! Gud va pinsamt!! Jag brukar verkligen ha koll sådär! Men jag fattade inte varför han inte fått ett mejl "Nae men det kanske har hamnat bland skräpposten" tills jag insåg att det va ju fel person! :) haha . . lite stressad där . .  SORRY!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha det där kan hända alla...typ ;) Vi hade ganska roligt åt det iaf, så ingen fara skedd :p Ser fram emot vår date på Bosses, hoppas vädret blir bättre snart bara!
Kram

2007-06-01 @ 10:36:37
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: T

Jag e väl nästan skyldig honom en glass nu med . . haha :)

2007-06-01 @ 21:19:59
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0