sthlm

Igår åkte jag upp hit till Sthlm. Tog en sväng på stan och letade efter ett visst plagg (klänning) som jag letat efter i både Sthlm och Gbg! I-landsproblem,  jag vet! 
Hälsade på Caroline som fått jobb på Marco Polo på Biblioteksgatan! Bra däär! Fin affär och trevliga kollegor hade hon! Tippsade om Urban Outfitters så det fick bli en sväng dit, sen blev det Lush och införskaffande av tvålen "Honey I washed the kids" till min bror och flickvän.

Inte lätt att hitta orden idag. . Sju timmar spenderades nämligen på Stockholms Universitet, och gav rejäl skrivkramp! Spärrprov kallas det .
 
Ikväll blir det således lugnt, bror känner sig lite krasslig annars hade det nog blivit en joggingtur! Vi får se om han vill hänga med ut på en promenix när han kommer hem! Sen blir det mys med schlager!

♥ Tilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen Linnéa, önskar Linnéa

2007-05-13 @ 12:31:26
Postat av: T

Tack och grattis på dig med!

2007-05-13 @ 18:04:31
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: Lotta

Uni? vad gjorde du där?

2007-05-24 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0