Adventskalender

image370

image372


Man kan nästa tro att tvättlinan är framme, men icke - såhär lååång blev adventskalendern!  Den innehåller allt från "party feet" till ansiktsmask, trisslotter, sparrissoppa, ministämplar & stämpeldynor m.m. Första paketet innehåller "stress-fri-julpiller" som ligger i en liten karta med 24 små fack (nonstop). Dessa kommer från Lagerhouse om man känner att man behöver det inför stundande tider ;)

 Adventskalendern är en förtidig present som jag ska ge bort . . Sandra i klassen trodde jag gjorde den åt mig själv . .  näh . . det är ju det där med spänningen va . . vare sig man fyller 4 eller 34 hoppas jag!

Jag sprang omkring på stan halva dagen. Från slussen till Gamla stan, mötte Rickard och två danska jurister. Jag fattade inte så mycket danska men jaa de var (nog) trevliga. Förvånade mig dock att kårer kan betala för sånna där fyllereser som de åker på . . en gång i månaden har de "nordisk vecka" ett slags möte. Men det enda de gör berättade de var att festa i princip. .
Usch jag blir irriterad på sånt där känner jag. .jag blir inte imponerad över hur mycket folk kan festa utan att sova. Det visar ju bara att man inte tar hand om sig själv!  
Jag fick dem nog tro att jag är helt "antispritig" i deras klagan på hur lite systembolag det finns i Sverige. . .gaaah . . Antingen "blir jag" jehovas eller straight edgare när jag träffar folk som har knasiga värderingar. För att extrema mig . .

 Traskade vidare mot stan. Blev endel klappar inhandlade, men att köpa paket till pappa är verkligen svårast - ni andra är under kontroll :) Mest av allt skulle jag vilja köpa ett hundkoppel till han!

Kommentarer
Postat av: loathing

synd att man aldrig orkar göra såna där saker. fin kallender i alla fall...går den genom hela lägenheten? det hade varit soft.

2007-12-01 @ 10:54:21
URL: http://highwaytoloathing.blogspot.com
Postat av: Tilla

ah genom halva min, men jag ska ge bort den och tanken är att den ska hänga på en vägg :)

2007-12-01 @ 11:27:42
Postat av: anna!

inspirerande värre!

2007-12-01 @ 13:07:16
Postat av: Tilla

Ah Anna om du snbbt kommer på vad du ska köpa till din pojkvän kan du ju snabbt trixa till en idag :) Lite ölkorv, en clementin .. ;)

2007-12-01 @ 13:57:16
Postat av: anna!

höhö han hade nog blivit överlycklig för det :) hur länge stannar du i lkpg över jul?

2007-12-06 @ 18:18:59
Postat av: Tills

Anna: Jag åker tillbaks till Sthlm den 6, för vi har opponering den 7:e jan. Hur länge stannar du i Linkan?

2007-12-06 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0