mitt-i-veckan-dag


I skolan! Vi har jobbat på vårt grupparbete hela dagen, och nu tar jag död på lite dötid genom att blogga! Ska träna om en stund här på KI, ett medelpass som väntar!

Imorse var det sjukt mycket folk på tunnelbanan, stötte på en Carolina som åkte mellan Centralen och Hötorget "määh!" :)

Imorgon får jag hem min dator :9 äntligen . . dessvärre är nog allt borta . . .hårddisken är helt utbytt!
 Att inte ha dator i flera flera veckor har resulterat i att jag fått ganska mycket tid över på kvällarna, tid som har ägnats åt  skrivande, pyssel och musik.

Jag har en  idé när det gäller ett "pyssel" till nära & kära som jag kommer lägga ut här inom kort! En och annan dikt/ fundering kanske kommer publiceras också!

Tills dess hejjar vi på Lena i "Bonde söker" och hoppas på att de som kör stadsjeepar fattar att det är onödigt & dumt.





Kommentarer
Postat av: joisen

bra då kaske du kan va inne på msn ?:P jag saknar dig

2007-11-22 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0