pepparkakste!

Idag tog en tjej i klassen och jag en sväng på stan efter skolan. Efter sista tidens snack om chailatte var hon tvungen att testa det när vi var på Espresso house på Regeringsgatan!  . . Så nu är hon också fast :)

Det blir ju inte jätte ekonomiskt sådär på stan och willys chaite är faktiskt god (med massa mjölk)  Så nu sitter jag här med en jumbokopp och funderar på vad jag mer kan hitta på att köpa till adventskalendern jag fixar med! (hittade påsarna jag föreställt mig i tanken idag på Panduro - braa!)


Förövrigt har tjejen som hatat allt vad kaffe heter (förutom doften när man öppnar en ny förp. på jobbet) kommit på sig själv köpa kaffe flera gånger i veckan i skolan! Inköpen handlar inte bara om kaffe från kafeterian i skolan utan sträcker sig även till B-kaffe från automat! Jag vet inte om jag vill det här, men om jag inte vill vara med på kafferesan bör jag nog hoppa av NU . .

Nu ska jag ta o vila en snabbis, blev alldeles för sent igår, men vi var på kibox-passet i Hornstull som inte slutade förrens 21.30 :/ Alla stod på långa led och boxade i slutet av passet. När ledaren skrek  SPRING,  sprang man till nästa person i ledet och gjorde krokar, uppercuts (?) etc . . superkul men superjobbigt!

Imorn kör vi opponering på de kvalitativa uppsatserna!



image365


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0