redan måndag?!

Helgen gick super fort! I fre var C och jag på modevisning för "Bäckmans". På lördagen for jag ut till Barkarby handelsplats norr om stan för att shoppa alla julklappar på en dag, tanken var god men inte mer än så . . tyvärr. Istället kom jag hem med nya skrivbordslampa & massa förvaringsboxar!

På kvällen blev det utgång, Faros (restaurang) & Metro på söder! Det sistnämnda stället var lite mer rock!
Igår var det promenix, handling och plugg - seminarie idag. Imorgon åker vi ut till Alby för att utföra 2 kvalitativa intervjuer var på åk. 9-elever angående upplevelsen av skolidrotten!

Har tagit bilder med mobilen men eftersom min lappis är på inlämning så får det vänta!

håll till godo, nästa inlägg blir inget tråk-inlägg! Lovar!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0