Café fåfängan!

72253-307
Vy in mot City!

72253-309
Lite vä. om lyftkranarna ska jag bo! Backen bakom är Hammarbybacken.

72253-308
Magnifik utsikt, men det blev lite kyligt efter glass tyckte lillebror.

Åkte till stan sen för att leta 80-tals kläder för A & T skulle på kräftis med tema. Vi hittade en färglad Benetton tröja på Myrorna! Sen vidare mot hötorget där det var "KANTARELL-REA". På stan mötte jag förövrigt 2 personer som jag gått i samma klass/kurs med samt Magnus Uggla. Jag har scorat ;) Annars går det bra . . färlägger min lilla karta med rosa tusch så jag vet vart jag har varit i stan :)


Ikväll vilar mig från alla intryck med kaktus-sorbé och LOKA smultron! Imorgon blir det lite plugg och träning . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0