Offer för PR kupp?

" I samband med lanseringen av nya albumet "Tillbaka till samtiden" samarbetar Kent med Sony Ericsson. Bland annat kommer den nya singeln "Ingenting" som släpps i butik 17 september att först finnas tillgänglig för dem som köper en ny Sony Ericsson Walkmantelefon. Detta sker 24 timmar före singeln finns tillgänglig för försäljning.


Senare i höst kommer det även att lanseras en exklusiv Kent-edition av den kommande mobiltelefonen W910. W910 Kent-edition innehåller nya albumet "Tillbaka till samtiden", mobilteman, bakgrunder och unika ringsignaler. Det kommer även att finnas möjlighet att vinna biljetter till de redan nu utsålda konserterna.

Dessutom är var hundrade telefon signerad av hela bandet. "



+ Jag behöver verkligen en ny telefon (jag har ju observerat och undersökt marknaden ett tag nu. Min LG är 3 ½ år och SEGAST i världen!)
+ Jag dras till tuggummirosa telefoner, fast jag vet att det inte är hållbart - det här är ju då ett bättre alternativ.
+ Jag kan fota spontanbilder
+ Lyssna på mp3 OCH radio närsom! Jag slipper fjortisarna som lyssnar på musik HÖGT på T banan.


- Jag är ingen Sony Ericsson beundrare alls. Jag har alltid haft en Nokia lr. LG. Vi mot dom. Det här skulle innebära någon slags konvertering, och det känns.
-  Sony Ericssons telefoner är fula över lag
-  Svåra? De jag har stött på: små knappar, rörig display . .
-  Verkar bli slitna fortare än Nokia (utsidan)
-  Den lär ju inte vara jättebillig, dessutom lär den inte finnas med kontantkort som jag förespråkar, om jag inte låser upp den dyrt . .
-  Jag blir offer för hela PR idén . .

image317

Vilken tur att den inte släpps förrens om 1 mån, då kan jag överväga det här noga . .

Kommentarer välkomnas från Sony Ericsson-anhängare liksom ickeanhängare . .

Kommentarer
Postat av: anna!

jag har bytt till sony ericsson walkman. är jättesupernöjd med hela telefonen. knapparna är inte särskilt små och många funktioner är lätt tillgängliga, vilket betyder att man inte måste trycka sig in i olika delar i telefonen utan det finns knappar utanpå så man når sitt mål på en gång! bilderna blir jättebra, det tillkommer sladdar så man lätt får in dom i datorn. fula?! min är guldig... alltså snygg :P sen det här med kontantkort.. jag bytte från det till abbonnemang med telenor och är hur nöjd som helst. fick betala en ganska häftig startsumma (första räkningen) men den här månaden blev jag förvånad hur lite jag behövde betala med tanke på hur mkt jag använder teliflonen. och för det sista... kent är bra! slutsats: jag förespråkar att du köper den! :D

2007-09-19 @ 19:59:51
Postat av: A

sonyericsson har bättre menyer än noika:s som ofta ses som krångliga och ologiska =p

2007-09-20 @ 19:41:14
Postat av: T

Det är kanske en vanesak, men är det så över lag att sony ericsson s telefoner anses användarvänligare? isf har jag ju kört på överkursen hela livet ??
Anna: Tar du dina bilder i "bilddagboken" med den?

2007-09-20 @ 20:05:19
URL: http://tilla.webblogg.se
Postat av: jois

fundera ock skaffa jag me men det har inte blivit av önskar mig det i födelsedagsprestent!!:p

2007-09-20 @ 22:00:40
Postat av: anna!

nix, det är digitalkamera-bilder. men jag har en kompis som tar massa kort med mobilen (sony ericsson) och de blir skitbra när man lägger in dom i datorn.

2007-09-21 @ 10:38:48
Postat av: Tessan

Jag har alltid haft svårt för att lära mig funktioner på nya mobiler men inte med sony ericsson, man förstår direkt (typ :)) Sen är min röda telefon ur-snygg!!! Inte direkt sliten heller efter ett år i min ägo. Är du orolig för det kan du alltid köpa ett mobil fodral! =) Knapparna är inte superstora men det är en vanesak. Efter alla dessa inlägg om hur bra sony ericsson verkar vara finns det väl egentligen inget mer som säger emot varför du inte skulle skaffa dig en sony?? =)
Hur är det annars i skolan då? Mkt att göra? Jag har fullt upp hela tiden, men ser fram emot att komma o hälsa på dig någon helg. gärna runt löning så man kan unna sig lite shopping. Rikard tog jobbet i köpenhamn, så han flyttar efter års-skiftet.
Kram

2007-09-21 @ 16:43:42
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: T

Joisen: vännen telefonen har inte kommit ut ännu. Du behöver väl ingen ny? ses snart :)
Tessan: ahh jag överlägger . . d e ju skjutlucka med = fult! I skolan e det mkt, första tentan idag. Var riktigt svårt, multiple choise frågor, men det försvårade bara!! o sen hade vi ett femtiotal facktermer att utveckla. Jao. Vi får se, har en uppstas att skriva på den här första kursen med.
Blir super när du kommer upp - kan vi turista lagligt ihop! Men han kan ju inte bara åka till Köpenhamn sådär!?

2007-09-21 @ 17:49:45
URL: http://www.tilla.webblogg.se
Postat av: Tessan

Haha ja du kan ju inte köpa en ful mob, du kanske får fortsätta leta :)Härligt att ha första tentan avklarad, då har du kommit in i skolan med buller o brak! Näe egentligen kan han ju inte bara ta jobbet sådär...men det känns ganska bra. Bättre att han "provar sina vingar" nu än om ett par år då man kanske vill börja tänka på fam. Sen har han lovat att komma hem minst varannan helg så det löser sig alltid! Vi får planera in en helg sen när jag kan komma till dig! Ha det så bra nu! Kram

2007-09-24 @ 21:10:05
URL: http://tessan.delden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0