Promenix & plugg

Dagarna går hur snabbt som helst just nu, och jag känner att jag nästan inte hinner med! Idag hade vi ny utgångspunkt i PBL arbete, samt föreläsning på efm om psykisk ohälsa (hur mkt de kostar samhället samt info om det största sjukdomarna) intressant! Vi pratade även lite om fy aktivitet, och hur det är förebyggande vad gäller depression osv . Intressantare än de senaste föreläsningarna som mestadels har handlat om global health, ofta centrerat till utvecklingsländer (sanitet, epidemier, ekonomi . . )

E och jag tog "sällan" från skolan som vanligtvis numer, till Gullmarsplan. Vid slussen tyckte jag jag såg en rotaractare från Linkan från T banan! Jajjemän! Andreas råkade dessutom bo på hotellet 100 m härifrån! Galet! Så vi har vart ute på en kvällsprommis nu vid vattnet!

Imorgon kväll ska jag till Enskede och Caroline. Matlagningskväll som förr i tiden hemma i Lkpg :) mys ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0