Den e vit

Idag kom mitt paket från buzzador! Får köra igång med det när jag kommit hem från Luleå i nästa vecka! 10 dagars användning ska ge synligt vitare tänder, vad tror ni? Jag är skeptisk . . utvärdering följer . . .

Om 2 timmar åker jag med X2000 till sthlm, sen flygbuss & sen flyg (norweigan). Beräknas vara framme i Luleå 20.30 ikväll - där det verkar vara snö! Men innan dess ska jag hinna fixa lite ansökningar då min arbetsgrupp passar på att ha ett möte (i mötet). Årsmötet är egentligen bara i helgen men man kunde åka upp en dag tidigare, och eftersom jag aldrig vart där kan det ju va intressant att få en guidning och ta en närmre titt på staden!

vi ses!

image497

Kommentarer
Postat av: Malin

Fasen vad bra =) Vill du byta en Denivit mot en duschkräm + deo från Dove? Får hem ett gäng sånt från Buzzador om någon vecka..

2008-04-17 @ 22:56:50
Postat av: T

okej! va bra! Dove e bra grejer! men det är någon ny produkt eller..?

2008-04-20 @ 22:43:28
Postat av: Anonym

Ja, det var några nya (tänkte nästan skriva smaker...) dofter. Typ mango/citrus och citrongräs/annat.

Ska bli spännande att se vad som är i. Paketet ska komma i nästa vecka tror jag =)

2008-04-23 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0