huvudvärk, kaffe & plugg

Nyss hemkommen från biblioteket. Tänk när lycka är orden "Vi vill bara påminna Er om att biblioteket idag stänger klockan 16" . Omfattningen på kommande tenta känns oöverstiglig just nu . . fy tusingen . . men jag kan bara göra mitt bästa den 1 ½ vecka som är kvar nu, men det finns verkligen ingen tid mellan föreläsningar  seminarie/ redovisningar och färdighetsträningar.

Jag är så ovan och läsa svåra (men ändå så konketa) grejer som det egentligen handlar om . . jag vill inte läsa en text tre ggr utan att kunna återberätta det! Så det var dagens :) Hoppas min huvudvärk kan gå bort med en promenix sen! 

Det är dags att börja medicinera min allergi känner jag här - jag har ju undvikit det, för jag hade någon teori om att det inte är så farligt för min del (längre). Det va lite fel :)

Dagens bra: min overall blev kanoners-bra! Exakt den färg jag ville ha - syrénlila kallas den.

Den finaste tiden är förresten mellan hägg och syrén säger alltid min pappa.

Den tiden är nog snart här . .


image511



 


Kommentarer
Postat av: Patrik A

när kommer det bild på overallen då? =)

2008-04-28 @ 20:07:51
URL: http://averin.blogg.se
Postat av: T

Jag håller på att sy på den, shoppade tyg, nål och tråd idag - hejade på din flickvän (om hon undrade vem jag var).

Men bild kommer snart!

2008-04-28 @ 20:32:24
Postat av: Em

Jag var nog lite fundersam där ett tag! Om jag såg lite stäld ut så var det inte illa ment men jag var lite borta där... =)

2008-04-29 @ 21:18:53
URL: http://emeliepeters.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0