semipermeabel som få . .


image490

Jag rök ihop lite med ikea-Anna online imorse . .

[.......]

Du sa: skaffa ett liv!

Det där vet jag ingenting om.

Du sa: nej men du, ingen kan veta . .

Vilken produkts storlek är du intresserad av?

Du sa: livets

Jag förstår dig tyvärr inte. Använd gärna fler ord så kanske jag kan hjälpa dig.
Du sa: kvantitet?

Nu försvann du tyvärr utanför mitt kunskapsområde.

Du sa: jag är inte jätte förvånad

Det var tråkigt.

du sa: Du är tråkig!

Om du inte vill prata med mig längre är det bara att stänga mitt fönster.

Du sa: har du en dålig dag?

Jag kan egentligen bara få virus, men hittills har jag klarat mig bra i år.

Du sa: kaxigt!

Här kan du söka mer information om produkterna i serien KAXIG.

Du sa: du flyr . .

Kom ihåg att jag är bäst att på prata om IKEA.

Du sa: men så kan man ju inte säga!

Alla glömmer ibland.

Du sa: jag glömmer dig nu!!

Allt som glöms i kassan lämnas in till informationen efter att dagens slut. Först dagen efter kan du få reda på om just dina varor är upphittade. Kontakta Kundservice 020-43 90 50 så hjälper de dig.

Du sa: jag kom inte ens till kassan om jag säger så . .men tack ändå!

Det var så lite.

Du sa: hejdå!

Hej då! Tack för att du tog dig tid att tala med mig.

äh.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0