Bio & middag



Ojoj nästan hela 11 timmars sömn inatt! Pigg nu då! Det regnar och det är SKÖNT.
Nu ska jag städa (har nog aldrig varit i så desperat behov)  sen blir det plugg, jag köpte en ny bok igår som faktiskt kunde förklara saker lite lättare och mindre ingående till en början. Bra. T kommer ner till stadsbiblioteket efter att hon slutat vid 14.

Igår kväll var vi på bio. Hela familjen. Mamma Mia. Matilda gillade inte spec mkt . . intensivt flams & trams. Nej nej överskattat lite där va? Men det va ju bra musik. Det tyckte pappa med och skämde ut rad 50-52 lite genom att klappa ihärdigt i slutet av filmen.

Efter det gick vi och åt trerätters på Bar BQ eller vad stället heter. Vi kan säga blue ribbon.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha jag är förvånad att du ens övervägde att gå på bio =) Har själv sett filmen o jag tycker den var super, blev oxå lite ittiterad i början av att alla överspelade så. Passar när man är på en musikal, men det blir lite konstigt när man ser det på film....men bortser man bara från det så är den så skoj =)När jag var och såg den i norrköping så klappades det i takt till musiken i slutet,märkligt det är ju ändå ingen där som kan ta emot applåderna...



2008-08-07 @ 09:42:52
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Tessan P

Jasså jag trodde att du menade Batman-filmen förut. Mamma mia var ju jättebra ju! En sån film där man går från biograften med ett stort leende på läpparna och bara mår väldigt bra. Såna filmer gillar jag iaf :)



Usch.. Får dåligt samvete av att inte plugga just nu, men det blir verkligen bara för mkt med jobb och plugg. Fredag efter 14, lördag och söndag får bli stenhårt iaf, eller vad säger du? Hoppas pluggandet går bra för dig iaf!



Ses imorrn igen. Kram /T

2008-08-07 @ 11:51:56
Postat av: T

Tessan L: Haha jag med ;) När kommer du hem???







Tessan P: snart så!!

2008-08-10 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0