dagen idag

Det var en trött jag som kom till Linköping strax efter midnatt igår (idag) och upptäckte att jag hade punktering på cykeln! Jag hann förresten vara på mötet ungefär 1 timma och dricka tre koppar te :)

Idag på praktiken var det lite kaotiskt (pga byte av journalsystem). Jag fick bl.a linda en pojke som klämt sig i en dörr och så tog jag venprov på min kursare (är det inte sjukt hur folk vågar pappa ;)  satt även och lyssnade i tfn -rådgivningen där man kan få höra de mest underliga sakerna. Jag och en yngre ssk gick senare och köpte lunch på matkällaren. Sjukt goda sallader där man kan välja vad man vill ha i! På efm var jag med på labbet. Det verkar obehagligt med nasofarynxodling minst sagt . .

Nu har jag hållt på att somna hela efm/kvällen så nu ska jag sova! Imorgon har vi basgrupp och det ska bli kul att möta lite folk igen!

Det är lite mys och somna till ljusdekoration på balkongen :) + att mitt badrum nu är KLART! :) JIPPI! Bilder kommer sen!

Godnatt / t

Kommentarer
Postat av: jois

tja igen den msåte jag se din julbelysning^^:)

2008-12-03 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0