ihi

Gårdagen gick bra! Vi rusade in i Vs korridor med en filt som Peter virade in han i. Sen blev det varma kläder på och bilfärd till Trollegater. Där mitt i skogen tände vi grillar och kröp ner i grotta B (?). Väl nere i grottan sjöng vi och insåg hur kolsvart det verkligen var. Väl ute grillade vi  korv & hamburgare, drack choklad & tände ljus. V läste ur boken han fick i 25 års present. Några timmar senare var det kallt om fötterna, så vi for hem och tittade på film hos K. Den hette något med England och var dålig.

Idag var jag med i tfn rådgivningen, tog lite ven & kapillärprov. Jag och en läkstud kopplade EKG och fick ut en bra sinusrytm. Nu har jag tänt ljus och slappar i min soffa vars klädsel det vore fint att tvätta innan jul va . . .

Imorgon ska elisabet bjuda mig på lunch!

Good night, sleep tight & don´t wake up until it´s time to fight 


 ♥    tillus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0