joråå

Nyss hemkommen från kursdialog, där även ansvarig för kurs 3 presenterade nästa termin. OMG det var nog fler än jag som hellre velat höra innehållet i januari . . det var lite skrämselpropaganda. Kan man inte bara presentera vad kursen innehåller . . Den kursen är mkt patofysiologi, forskningsmetodik (dessvärre har de tagit bort kvalitativa metoder, det var ju typiskt eftersom jag läste den på KI) fler tentor, förbättringsprojekt . . hårdare helt enkelt. Det är ju jättebra att vi har den på våren - då är det mesta liite lättare tycker jag :) - förutom allergin kanske . .

MEN innan dess T2 tentan nu i januari!! Så imorgon efter praktiken börjar ju vår tentaperiod. Jag ska strukturera upp varje dag så jag vet vad jag gör!!  Vår stora terminstenta ligger vecka 2 . . kul jul :)

Imorgon har jag vart mina dgr på vårdcentralen. Jag är nöjd med min praktik och har ju lärt mig en hel del (säkert mer än jag vet). Ikväll har jag sista turen med min handledare och vi ska faktiskt gästspela på jourcentralen! Där av varför jag jobbar kväll. Det ska bli spännande av olika skäl . .

Nu ska jag powernapa inför det samt skriva ett kort!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0