juldag!




Nu sitter jag och lyssnar på låtar på ,om playlist på Spotify. Min bror gav mig och pappa en invitation! Av min bror fick jag lite roliga grejer. En signerad Leila-bakbok, ett råttfällanspel och ett super nintendo, inte vilket super nintendo som helst utan vårt gamla som vi fick julen 1993! Av mamma & pappa fick jag lite smått och gott. Kniv, parfym, badrumsmatta m.m

Julafton började i kyrkan - levande krubba. Jag och Joar satt mest och tittade på en söt bebis som satt framför :)

Idag ska vi äta kalkon och åka till mormor & morfar! Utgång - tveksamt. Tar denna dag ledigt, sen fortsätter tentapluggandet. Det är helt okej grejer att läsa så det e synd att klaga för mkt på innehållet!


Just det på julklappsspelet gick jag plus :) Tog hem mina egna paket + groda + kronlykta!

Nu ´te och skinkmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0