fredags feeling?

Jobbat idag! Blev erbjuden en helgtjänst i början av veckan och tackade ja idag. Jag är dock kluven till hur många timmar jag kan jobba för studierna. Tjänsten innebär 2 helger av 5. Tillsvidare jobbar jag så mycket, blir det för mycket tar vi bort en helg! Vi får se, bra med "säkrad" inkomst i vilket fall!

Idag har jag beställt en pulsklocka. Lånade mitt X´s ett tag men jag va så snäll och lämnade tbx den fast jag köpt den dyrt och han inte använde den. What goes around comes around? Joråsatteee . .

So long & trevlig helg! På måndag kommer min :)

♥ Tilla




P.S  Vad hände med Bingoberra? D.S


Kommentarer
Postat av: joisen

det du tillda det har du nåt framöver du!:P

2008-01-12 @ 21:06:32
Postat av: T

va?

2008-01-12 @ 21:17:17
Postat av: joisen

jag menade ju att d ska jobba mycket ju:P

2008-01-12 @ 21:19:49
Postat av: t

Jao!. säg till sen om du ska med på discojympa!

2008-01-12 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0