planer

Har precis vart ute en sväng och promenixat i stan, efter en powernap efter jobbet.
Imorn jobb 7-21. Men i veckan blir det lugnt. Har många kortturer samt tagit ledigt 2 pass p.g.a möte ÖSIF samt SSIF arbetsgruppen (fredag). Om jag åker upp till Sthlm stannar jag bara över dagen. Skulle vilja köpa chai-set på Espresso house och 2 krukor från krukmakeriet i Sickla, men jag ska ju snart upp igen när uppsägningstiden är slut!

Innan dess ska jag upp till sthlm ytterligare en gång kom jag på nu . . bussresa upp, för vidare kryssning mot Tallinn .. där har iaf aldrig jag vart! Konferens & sittning, ÖIF som anordnar ("över oss"). Mycket förkortningar här idag!

Nu te & sömn - vill vara piggare imorgon på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0