jobb ändå.



Vaknade av ett samtal från jobbet att jag skulle vart där imorse. Blev ett pass på Rekylen, som jag inte vart på sen det blev ett äldreboende. Hade totalt missat denna jobbvecka, men har väl mer eller mindre lyckats få bort mina turer i veckan för ngt betydligt väsentligare egentligen. PLUGG! Efter jobbet satt jag och T på bibl. och gick igenom membrantransporter m.m iaf. Mindre kul men imorgon efm börjar vi på autonoma nervsystemet = roligare!

På onsdag kväll kommer Carro över och lagar middag och det ska bli MYS, inte setts sedan jag flyttade hem från Sthlm!

Nu blire torsk & potatis  - sen stångis!

Herrå!

/ T 



p.s Om man inte sett det ska man se på "Josefsson" kl. 20.00 i tvåan ikväll! Sjukt intressant inslag . . d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0