kära dagbok

 

Letade present i förmiddags till min bror som fyllde 23 igår (Grattis Grattis lille vän) och fann ju en superfin dagbok, kanske inte det Axelina mest av allt önskar sig tänkte jag, och kom på att det nog mest var jag :)

En sån ska jag köpa när jag skrivit ut min nuvarande (så nu har jag skrivit redan 2 sidor idag, men jag har nog några månader kvar). De var lite dyra men med LIU kort har man ju rabatt på Ordning & reda.

Vad jag köpte till bror e nog fortfarande lite hemlis :)

Kommentarer
Postat av: joisen

HEj kan inte du säga i kväll vad du köpte??:P

2008-07-13 @ 09:45:00
Postat av: Anonym

hej! Han fick skolsaker (pennor, pärm etc) samt en ljudbok :)

2008-07-13 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0