jobbhelg!

Lunchrast på jobbet här!

De senaste dagarna har mest bestått av jobb, men i torsdags var jag upp i sthlm för sista mötet i arbetsgruppen för SSIF. Vi blev klara med ansökningarna strax innan lunchen på Niki så jag kunde spendera hela eftermiddagen i Sthlm. Träffade Carro för glass på yoghurtshopen & fika. Shoppade lite och köpte fina pioner på hötorget . . råkade även gå på min brors flickvän på Åhléns (grattis till era FEM år!) <3

Fick ett roligt sms i början av veckan, mitt ex och tillika första pojkvän har skrivit en bok "mitt Universalego"! Han är rätt bra på sånt där och skriva om man sägert´ . . . Jag blev iaf glad för hans skull och ska slänga iväg en beställning!

Nu - back to work!

T *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0