Linköping - där idéer blir verklighet

Igår var Alice jag och Lydia på promenix. Solen sken och det va sådär skönt så man inte ville gå in igen! Jag har fått min nya mobil med kamera och fotade lite vid stångån . . .

M: Egentligen skulle man tagit kort på skylten ( blickar mot den).
A: Jaa de ska ju rivas!
M: nej men va?. . varför det??
A: Nej, men det kostar för mycket . .
(oj  . . jaha jo det är klart det kostar att sanera när folk klottrar  men . .)
A: De ska ha ett demonstrationståg på tisdag!
M: Va?!

--------

Sen kom vi på att Alice pratade om SKYLTEN och jag pratade om skylten "Linköping där idéer blir verklighet" som står bakom stationen och framför "skylten". .)

L: Tror du en fjortonåring bryr sig om en skylt!?


image514


Kommentarer
Postat av: Em

Tack!
Jag är faktist lite stolt! Har gjort själv... eller ja lite lite har patrik hjälpt till.

2008-05-07 @ 16:05:42
URL: http://emeliepeters.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0