trix & fix

Dagen idag har vart bra! Plugg på biblioteket, lunch med pappa, och sen senare på efm var jag och fixade mina naglar (gelé). Det blev ett par riktiga perelli naglar . . fransk manikyr . . dessvärre är det sjukt opraktiskt och ser onaturligt ut så jag ska slinka in imorn efter skolan och korta ner dem en halv cm tror jag . . samt lägga en rosa ton på själv . .Naglarna beräknas hålla max 2 veckor, och då ryker de  i vilket fall eftersom jag ska jobba samt FLYTTA!

Nu på kvällen blev det en promenix längs ån och nu har jag äntligen gjort klart mitt scenario till basgruppen imorgon bitti.

Buenas noches // T


image528

fakenaglar och silverring med cubic zircon

Kommentarer
Postat av: Em

Fint med naglrna men kanske lite långa.
Var gjorde du det?

2008-05-20 @ 22:20:39
URL: http://emeliepeters.webblogg.se
Postat av: T

nästan längst upp på Vasavägen . .
(de e kortare nu!)

2008-05-21 @ 16:22:02
Postat av: Em

oki jag har oxå funderat på att fixa naglarna.
Men inte gjort det ännu...
Men men det kanske får bli någon gång nu...

2008-05-21 @ 21:16:37
URL: http://emeliepeters.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0