drömtydning?



Joars, mitt och Axels hus från 2006

Sitter på clinicum och skriver lite. Vi är några som ska öva teknik här ikväll 17-21. Jag vill öva KAD, CVK och subcutan venport. Nu äter jag apelsin (dom är tokgoda nu!) och tänkte precis "attans vilken tur jag hade!"  . . ibland dröjer det ett tag innan man kommer på nattens dröm(mar). Inatt var jag inne i ett PEPPARKAKSHUS! Jaa jag höll på att inreda det, det var så riskabellt men jag fixade bara med lite ljus där inne och tänkte SNART rasar det (men va fint det blir) ! Därav försökte jag gå där det var ihopfogat med brunt socker och ibland vingla det till i hela huset . . men jag klarade det :)

igår var jag på efterfest hos Markus Krunegård . . det är ju inte så konstigt att jag är trött när jag är så aktiv ;)

Kommentarer
Postat av: jois

NICE det vart ju as fint ju:P^^

2008-11-13 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0