God morgon lördag!

Igår bakade Joar och jag pizza. De blev super bra. Vi gjorde två stoora pizzor med samma fyllning, med enda skillnaden att J körde några få oststrimlor på innan ananasen kom på  och sen ost :) Vi åt med hans föräldrar, sen tittade vi på idol . . jag höll på att somna kl 20.30 . .

Nu har jag iaf sovit i 10 timmar och känner att det börjar vända med snörvleriet/hostan!
Jag ska snart åka ner till pappas jobb. Där ska han få sin födelsedagspresent/farsdag lurar på om jag kan köpa fika innan med? Sen ska jag fixa ett pärlcollie. Vid 11 kommer AnnaClara för vi ska åka ut till IKEA! I efm ska vi spendera tid på Clinicum för att öva inför tentan!

Här är ett videoklipp från Clinicum med vår handledare . .



Kommentarer
Postat av: Em

Du har blivit taggad!

2008-11-09 @ 01:25:22
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0