lördag




Lördagsmorgon i soffan! Har sovit 10 timmar inatt - skönt! Snart blir det frukost med flingor, rostis och te! Funderade på att ta en powerwalk efter det . . men det blir nog istället efter att jag vart på stadsbiblioteket. Där sitter jag helst och pluggar, på hälsouniversitetets bibliotek är det alltid så mkt folk och det är helt omöjligt att få en egen vrå . .

En promenix kanske ändå är bättre när mörkret kommit så man kan se "novemberljus"? JA!

Min förkylning/hosta och co är fortfarande inte helt bra, och jag börjar bli otålig! Måste träna!!! 5 veckor på måndag!
Patient betyder just det . .  tålamod - men kom igen nu!

Jag längtar faktiskt lite till att få fixa med advents/juldekoration i min lilla lägenhet. Det blir inte så mycket. Ljusslinga, adventsstake, stjärna . . en vit amaryllis med ett fint band om  . . .tomtar blir det vääldigt sparsamt med (det blir nog inte en enda!)

Nej, nu blir det frukost annars försvinner förmiddagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0