omskyltning aurum

Idag efter tentan mötte jag upp pappa för en subway lunch. Efter det shoppade jag material till omskyltningen jag skulle göra. Jag sprang kors och tvärs, och hittade tillslut blank svart papper, silkespapper, rätt tyg m.m. Tyget jag skulle ha tag i var organza, men en kund innan mig hade köpt 6 meter precis och jag tyckte inte den biten som fanns kvar  räckte, men jag köpte det ändå + 2 meter duschesstyg i rött. Allt tyg gick på 57 kr! Tygaffären på djurgårdsgatan rekommenderas!   Pappa och jag beslutade i vilket fall att inte använda duschesstyget för det blev inte lika "classy" som det andra . .
Det var kul att omskylta, har bara gjort det tidigare på ETOS (men då fick vi exakt mall att följa) Nu fick jag bestämma helt själv :)




                                         
en tom petflaska i grunden . .



sametspapper till silkespappret (finns på STORE)



smällkaramell på plats + organzatyget



tyget är mkt snyggare IRL, här ser det tråk ut - i verkligheten skiftar det i rött/svart



 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhh vad fint, shit vad duktig du är....kommer nog till dig med mina framtida projekt, brain-storma lite om inte annat!

2008-12-04 @ 21:35:24
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: t

Tack tack Tessan!

2008-12-05 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0